Facebook Ad таалагдлаа...

 
Өчигдөр шөнө сууж байгаад Zugii.com дээрээ Facebook like гэж юмыг хийх гэж байгаад Facebook Ad-д санамсаргүй  бүртгүүлчиж. Тэгээд үзээд л байлаа кардын дугаар нтр асуугаад байлаа, тэгхээр нь би Google Adsense-тэй адилхан Ad юм байх гэж бодоод л баярлаад бүртгүүлсэн чинь би өөрийнхөө блогын Ad-ийг хийсэн байдаг байгаа. Тэгээд 50$ болонгуут нь төлнө гэж ойлголоо. Нэг даралт нь $0.11 юм шиг байна. Тэгэхдээ надад Facebook Ad аймар их таалагдлаа. Хандалт нилээн ихэссэн байна шүү. Хэрвээ сайтынхаа хандалтыг ихэсгэх хэрэгтэй бол Facebook Ad-д бүртгүүлвэл зүгээр юм байна. Яг одоогийн байдлаар миний блог дээр дарсан 290 хүн байгаа ба нийт төлөх ёстой мөнгө нь $13.99 байна. Надад л лав боломжийн санагдлаа. Одоо харин нэг асуудал байна 50$ болхоор нь би төлбөрөө төлөх ёстой, энэ хүмүүс надаас яаж мөнгөө авах гэж байгаа юм бол? Би олон улсын кардаа бүртгүүлсэн гэхдээ тэр картанд мөнгө түү ч байхгүй. хэхэ. Заза Google Adsense-ээрээ мөнгө олхоороо өгхөөс хэхэ.

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment